Sztuczna Inteligencja firmy Automattic „opiekująca się” WordPressem, omyłkowo zaklasyfikowała 7777777blog jako „SPAM”
—
oto treść wiadomości, jaką dziś otrzymałem pocztą elektroniczną, w odpowiedzi na reklamację:
Clark (automatyczny) 2 sierpnia 2020 22:31 UTC
Dzień dobry, 31.07.202 nagle „zniknął” mój blog: 777777blog.wordpress.com bez ostrzeżenia Straciłem dostęp do mojego 9-letniego wysiłku. Mój angielski jest bardzo ograniczony i mam trudności z wyjaśnieniem tej kwestii. Czy mogę poprosić o pomoc? […]
Dziękuję za kontakt. Twoja witryna została oznaczona przez naszą automatyczną kontrolę antyspamową. Sprawdziliśmy Twoją witrynę i usunęliśmy powiadomienie o zawieszeniu.
Pamiętaj, aby wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i, jeśli to konieczne, ponownie uruchomić przeglądarkę:
https://wordpress.com/support/browser-issues/#clear-your-cache-and-cookies
Przepraszamy za ten błąd i wszelkie niedogodności, jakie mógł spowodować.
Z wyrazami szacunku,
Clark
Community Guardian
WordPress.com | Automatyczny
Ta wiadomość e-mail jest usługą firmy Automattic.
źródło: Raporty TOS
—
od mg: DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy pomogli mi w zreadagowaniu w j. angielskim reklamacji do WordPress-a, nasza wspólna reklamacja okazała się być, tym razem, SKUTECZNA! :-)
—
oto pełna treść reklamacji, jaką wysłałem na adres 495@7777777blog.wordpress.com:
Dzisiejszej nocy 31.07.202 nagle „zniknął” mój blog 7777777blog.wordpress.com bez ostrzeżenia Straciłem dostęp do mojego 9-letniego wysiłku.
Mój angielski jest bardzo ograniczony i mam trudności z wyjaśnieniem tej kwestii. Czy mogę poprosić o pomoc?
Być może ktoś włamał się do mojego bloga lub WordPress celowo zablokował dostęp. Jeśli tak, proszę wyjaśnić, jaka jest tego przyczyna, ponieważ chcę to zrozumieć i poprawić. Wordpress deklaruje, że: „Twoje treści na WordPress.com są zawsze Twoje”. Osiągnięcie tego bloga jest moją własnością intelektualną i chcę go odzyskać. Udało mi się zalogować i próbowałem wyeksportować całą zawartość mojego bloga, ale zamiast tego otrzymuję komunikaty o błędach:
„Wystąpił problem z przygotowaniem pliku eksportu. Sprawdź połączenie i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z pomocą ”.
„Nie możemy w tej chwili wyeksportować Twojej biblioteki multimediów. Spróbuj ponownie później.’
Chciałbym wiedzieć, co się stało i jak można to naprawić.
—
po przywróceniu dostępu do bloga, odpowiedziałem WordPressowi:
Thank you for the answer, I confirm that I already have access to my blog.
—
p. s. w międzyczasie, założyłem nawet 777777blog2 ;)