Co było przyczyną niedostępności bloga od 31.07.2020 do 03.08.2020?

Sztuczna Inteligencja firmy Automattic „opiekująca się” WordPressem, omyłkowo zaklasyfikowała 7777777blog jako „SPAM”

oto treść wiadomości, jaką dziś otrzymałem pocztą elektroniczną, w odpowiedzi na reklamację:

 

Clark (automatyczny) 2 sierpnia 2020 22:31 UTC

Dzień dobry, 31.07.202 nagle „zniknął” mój blog: 777777blog.wordpress.com bez ostrzeżenia Straciłem dostęp do mojego 9-letniego wysiłku. Mój angielski jest bardzo ograniczony i mam trudności z wyjaśnieniem tej kwestii. Czy mogę poprosić o pomoc? […]

Dziękuję za kontakt. Twoja witryna została oznaczona przez naszą automatyczną kontrolę antyspamową. Sprawdziliśmy Twoją witrynę i usunęliśmy powiadomienie o zawieszeniu.

Pamiętaj, aby wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i, jeśli to konieczne, ponownie uruchomić przeglądarkę:

https://wordpress.com/support/browser-issues/#clear-your-cache-and-cookies

Przepraszamy za ten błąd i wszelkie niedogodności, jakie mógł spowodować.

Z wyrazami szacunku,

Clark
Community Guardian
WordPress.com | Automatyczny

 

Ta wiadomość e-mail jest usługą firmy Automattic.

 

źródło: Raporty TOS

 


od mg: DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy pomogli mi w zreadagowaniu w j. angielskim reklamacji do WordPress-a, nasza wspólna reklamacja okazała się być, tym razem, SKUTECZNA! :-)

oto pełna treść reklamacji, jaką wysłałem na adres 495@7777777blog.wordpress.com:

 

Dzisiejszej nocy 31.07.202 nagle „zniknął” mój blog 7777777blog.wordpress.com bez ostrzeżenia Straciłem dostęp do mojego 9-letniego wysiłku.
Mój angielski jest bardzo ograniczony i mam trudności z wyjaśnieniem tej kwestii. Czy mogę poprosić o pomoc?

Być może ktoś włamał się do mojego bloga lub WordPress celowo zablokował dostęp. Jeśli tak, proszę wyjaśnić, jaka jest tego przyczyna, ponieważ chcę to zrozumieć i poprawić. Wordpress deklaruje, że: „Twoje treści na WordPress.com są zawsze Twoje”. Osiągnięcie tego bloga jest moją własnością intelektualną i chcę go odzyskać. Udało mi się zalogować i próbowałem wyeksportować całą zawartość mojego bloga, ale zamiast tego otrzymuję komunikaty o błędach:
„Wystąpił problem z przygotowaniem pliku eksportu. Sprawdź połączenie i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z pomocą ”.
„Nie możemy w tej chwili wyeksportować Twojej biblioteki multimediów. Spróbuj ponownie później.’

Chciałbym wiedzieć, co się stało i jak można to naprawić.

po przywróceniu dostępu do bloga, odpowiedziałem WordPressowi:

 

Thank you for the answer, I confirm that I already have access to my blog.


p. s. w międzyczasie, założyłem nawet 777777blog2 ;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s