Technika Uwalniania – Ćwiczenie: Uwalnianie wstydu, apatii i poczucia winy

HAKUJ ZDROWIE
Opublikowany 3 sie 2019

Każdy z nas czasem czuje, że życie go przerasta. Czujemy, że coś zabrnęło za daleko, jesteśmy wyczerpani i zniechęceni. Wstyd, apatia czy poczucie winy, potrafią zabrać radość życia. W takiej sytuacji warto sięgnąć po technikę uwalniania. To niezawodny sposób na radzenie sobie z trudnymi i nie wspierającymi emocjami, towarzyszącymi nam w życiu każdego dnia./strong>

Technikę uwalniania można stosować samodzielnie, ale dużo łatwiej jest, gdy ktoś przeprowadzi nas za rękę przez ten proces – zwłaszcza na początku. Zachęcamy do odsłuchania bezpłatnego fragmentu ćwiczenia z techniki uwalniania, opracowanego i poprowadzonego przez dr. n. med. Marzannę Radziszewską – Konopkę.

Technika uwalniania jest narzędziem rekomendowanym przez dr n. med. Marzannę Radziszewską-Konopkę, specjalistkę Hakuj Zdrowie w ramach Akademii Psychobiologii Online.

Więcej informacji:
http://psychobiologiaonline.pl/

wersja skrócona ćwiczenia

Jak uwolnić wstyd, apatię i poczucie winy?

Technika uwalniania to prosta metoda, która potrafi odmieniać ludzkie życie. Jest to niezawodny sposób na radzenie sobie z trudnymi i nie wspierającymi  emocjami, towarzyszącymi nam w życiu każdego dnia. Jako dzieci, potrafiliśmy intuicyjnie ją stosować. Niestety, z biegiem lat środowisko i szkoła nauczyły nas, by raczej emocje tłumić, wypierać czy nawet… wyśmiewać. Kto z nas nie słyszał w swoim życiu słów “Nie mazgaj się!”, “Chłopaki nie płaczą”, “Przecież nic się nie stało” itp.?

Tego typu zdania, wypowiadane przez osoby dorosłe, mogły sprawić, że przestaliśmy być w kontakcie z tym, co tak naprawdę czujemy. W konsekwencji tracimy kontakt z bardzo ważną cząstką siebie. Tłumione uczucia i emocje posiadają olbrzymią energię. Im dłużej je tłumimy, tym bardziej destrukcyjny wpływ mają one nie tylko na naszą psychikę, ale także całe ciało.

Według Davida R. Hawkinsa, technika uwalniania jest bardziej skuteczna niż jakakolwiek inna forma terapii. Uwalnianie nagromadzonych (często przez miesiące czy lata) emocji, powoduje realną poprawę samopoczucia. Dzięki ponownemu nauczeniu się tej techniki, cały nasz organizm wróci do swojego naturalnego stanu –  harmonii i równowagi. Niewątpliwym jej plusem jest fakt, że szybko widać efekty stosowania i jest prosta do nauczenia.

Jak stosować technikę uwalniania?

Technikę uwalniania można stosować samodzielnie, ale dużo łatwiej jest, gdy ktoś przeprowadzi nas za rękę przez ten proces – zwłaszcza na początku. Zachęcamy do odsłuchania bezpłatnego ćwiczenia z techniki uwalniania, opracowanego i poprowadzonego przez dr. n. med. Marzannę Radziszewską – Konopkę.

Prezentowane ćwiczenie pomaga uwolnić wstyd, apatię i poczucie winy.

Jak przygotować się do ćwiczenia? Przyjmij wygodną pozycję i upewnij się, że przez kilka minut nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Włącz nagranie, zamknij oczy i posłuchaj…

pełna wersja ćwiczenia

Technika uwalniania jest narzędziem rekomendowanym przez dr n. med. Marzannę Radziszewską-Konopkę, specjalistkę Hakuj Zdrowie w ramach Akademii Psychobiologii Online.

Więcej informacji tu:
http://www.psychobiologiaonline.pl/
www.hakujzdrowie.pl/kursy

źródło: http://hakujzdrowie.pl/jak-uwolnic-wstyd-apatie-i-poczucie-winy/


od mg: zobacz też https://7777777blog.wordpress.com/2018/01/27/prawa-totalnej-biologii-wywiad-z-dr-n-med-marzanna-radziszewska-konopka/

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s