Rewolucja: o Patrycji co przestała być dzieckiem

Martin Lechowicz
Opublikowany 10 maj 2019

W tym odcinku opowiem Wam o historii polowania na Patrycję Sierańską (którą nazywają też Zawadzką), co zwiała do Niemiec i nie wiedziała czy chce wrócić czy nie.

Ostatecznie nie wróciła, więc mama nawiązała dialog z dzieckiem za pomocą policji.

Niniejszym Patrycja zostaje pierwszym Bohaterem Rewolucji tego podcastu. Proponuję postawić jej pomnik i nazwać go „Pomnik Nieznanej Buntowniczki” albo jakoś tak.

Poza tym podsuwam Wam test na to jak odróżnić dziecko od dorosłego, podnerwiam wszystkie mamy martwiące się o córki, narażam się fundacji ścigającej ludzi, którzy mieli dość rodziny, i wyjaśniam z jakiego powodu się czujesz jak gówno (o ile się czujesz).

Bardzo podburzający odcinek. Zdecydowanie powinien być zakazany, a Wy powinniście go słuchać nielegalnie.

Wersja audio podcastu (tej to na pewno nie zamkną) na http://www.enklawa.net/revolucion;279

„mgrabas

postawa tej dziewczyny daje do myślenia
idę o zakład, że Jej matka jest osobą chorobliwie nadopiekuńczą, a Patrycja po prostu ratuje swoje życie”

„Martin Lechowicz

Ja myślę, że to to może być bardziej skomplikowane.

Jej zachowanie wygląda tak jakby nie mogła się zdecydować między chłopakiem a mamą, stąd może to że i dzwoni i płacze, ale jednak nie wraca.

A może jeszcze o co innego chodzi. Nie wiemy. Jak ją kiedyś spotkam to zapytam. Może ze mną będzie chciała gadać, ja jestem po jej stronie.

Dla mnie może być głupia jak but, ale będę bronić jej prawa do własnego życia i do własnych decyzji – choćby to były najgłupsze decyzje na świecie!

„mgrabas

oby nie zdecydowała, że 2+2=5
dorosłość to m. in. uznanie prawdy i dostrzeżenie rzeczywistości
niektórzy nigdy nie dorastają, np. katolicy, nadopiekuńcze matki itd.”

„Foxin

@mgrabas Katolicy? Co jest złego w byciu katolikiem? Jestem katolikiem, bo lubię czasem pogadać z czymś co może nawet nie istnieje. Ale jak dla mnie warto. Przez pryzmat tego w co wierzysz, nie możesz siebie oceniać, a tym bardziej innych. Chciałem też powiedzieć, że teorie rozszerzania się wszechświata odkrył ksiądz katolicki Lemaître. Zatem co infantylnego w wierze w Boga? Posunę się dalej. Uważanie, iż ktoś jest ograniczony ze względu na wiarę to zwykły szowinizm i hiperbola. Dziękuję.”

„mgrabas

​@Foxin. jeśli się jest katolikiem bo ma się gdzieś Boga, prawdę, to co się robi, to co zrobił Jezus i dlaczego, a raczej po co to zrobił, to można nie widzieć w tym nic złego, można wtedy uczestniczyć w rytualnym, chociaż symbolicznym, powtarzanym wciąż i wciąż zabijaniu osoby Jezusa, można uczestniczyć w rytualnym chociaż symbolicznym (dla katolików nie symbolicznym, ale dosłownym) kanibalizmie i to na osobie Jezusa, można uprawiać kult bożka sprowadzonego do kawałka materii zamkniętej do złoconej puszki nad rytualnym ołtarzem tego kultu ofiar, zasługiwania i samoponiżania się, ignorując wszystko to czego Jezus nauczał, można Jego słowa przekręcać i zrobić sobie z Boga bożka, nie chcąc słyszeć, że dogmatyzm katolicki jest niebiblijny, i że Bóg nie chce kultu, nie chce kamiennych świątyń, nie chce fanatyzmu, rytuałów, nie chce by ludzie Mu służyli, ale to On pragnie nam służyć, z miłości agape, abyśmy też tego się nauczyli i wyszli z tego Babilonu, z niewoli duchowej martwych uczynków kultu śmierci i by z naszych serc wytrysnęło to źródło, o którym mówił Jezus, mówiąc o nas, że wtedy dokonamy jeszcze większych dzieł niż On, ale nie jako niewolnicy i słudzy, tylko rodząc się w duchu i prawdzie i stanąc się jako dzieci…
Foxin, jeśli nie chcesz uwolnić się od niewoli katolicyzmu, który jest konformizmem, poprawnością polityczną, tresurą zabijania i upokarzania, już od I spowiedzi i I komunii, to czy prawidłowo odpowiesz na pytania: kto jest władcą tego świata? kto podszywa się pod prawdziwego Boga, Ojca Jezusa? komu zależy by ludzie uprawiali kulty zamiast kochać i żyć zgodnie z naturą świętując życie? komu Bóg w osobie Jezusa zapłacił okup za nas, sobie czy władcy tego świata? komu zależy by ludzie byli niewolnikami religii?”

„Foxin

@mgrabas Dla katolika Jezus nie umarł, żeby umrzeć. On umarł aby pokonać śmierć. Może mniej doniośle a bardziej kolokwialnie. Czy srasz po to by srać, czy po to by móc ponownie odnowić energię? No to pomnóż sobie wagę tej czynności jakoś tryliard razy i masz poświęcenie Jezusa. Ponownym odnowieniem energii można zastąpić odpuszczenie grzechów. Kto zyskuje na wierze? Jak to kto? Kościół. Czy was naprawdę tak podnieca, że ksiądz podbiera pieniądze z tacy? No i wiecie. Osobiście znam kilku księży i może to oni są jacyś dziwni, ale żaden z nich nie jest nawet zbliżony do stereotypowego wizerunku. Czy wy nie tworzycie świata paradoksu? Zwycięstwo nad śmiercią = śmierć? Przypomina mi się świat przedstawiony w książce 1984. Wojna to pokój, prawda to kłamstwo, wolność to niewola. Naprawdę takie upraszczanie sensu pewnych czynności jest żałosne. Nie ukrywam robią to też księża. I wobec takich nie mam szczególnej sympatii. I jeszcze jedno. Mówi się, że „katole” są zamknięci w jakiejś klatce. Tak naprawdę jestem w mocno katolickich organizacjach. Nikt tam nie ma nic do homoseksualistów, żydów, muzułmanów a z prawosławnymi nawet współpracują. Tak samo otwarci są na przykład muzułmanie w Iranie, którzy podczas II wojny światowej ratowali Polskich imigrantów. Trzeba pamiętać starą i sprawdzoną zasadę. Istną kwintesencję wolności – „Żyj i daj żyć.” Życzę Panu/Pani miłego dnia.”

„mgrabas

@Foxin, katolicka egzaltacja, śmiercią i cierpieniem a nie życiem i radością, wskazuje jednoznacznie na tego, który za tym stoi i nie jest nim Jezus, ani Jego Ojciec, ani Duch święty
katolicy całkowicie ignorują fakt, że Jezus już dokonał do końca tego czego dokonał i dalej kultywują pogańskie składanie ofiar, tylko ubrane w ideologię katolicką, mają takie klapki na oczach i na sercu, że nie dziwi to, że chrzczą jeszcze nierozumne dzieci, podobnie jak żydzi obrzezują swoje niemowlęta płci męskiej, niewoląc istoty ludzkie, bo najpierw zniewolili swoje człowieczeństwo, swoją wrażliwość, swój umysł, swoje uczucia, swoje życie
czy wiesz, że Jezus uwolnił ludzkość? czy wiesz od czego Jezus uwolnił każdego człowieka? czy wiesz czego pragnie Bóg dla człowieka? :)”

„Foxin

@mgrabas Bóg pragnie jednego i tylko jednego. Godnego życia i zbawienia po śmierci.”

„mgrabas

@Foxin, jeśli nie staniecie się jak dzieci, nie wejdziecie
czy katolicy są jak dzieci?”

„Foxin

@mgrabas Ja się z nie zgadzam z dużą częścią nauk kościoła katolickiego. Z prostego powodu. Jestem liberałem. A poza tym chodziło o to by być niewinnym jak dzieci. To logiczne ze względu na to, że Kościół naucza (realnie: stara się nauczać) pokoju i czystej dobroci. Nauki kościoła katolickiego i ich ogólnie przyjęta interpretacja jak najbardziej jest spójna.”

„mgrabas

@Foxin, a katolicyzm wmawia ludziom doktrynę grzechu pierworodnego, czyli że dzieci są winne

„Foxin

@mgrabas Nie? Wyłącznie każe ponieść konsekwencje czynów ich poprzedników? Czy jeśli niemcy zamordowali w trakcie drugiej wojny światowej 6 milionów Polaków, to nie powinny pokolenie później zapłacić reparacji? Powinny, ale dlaczego? Bo to straszna niesprawiedliwość wobec ofiar, aby nawet nie mieli prawa do godnego życia przez to, że banda bandytów miała sen o władzy. Tym jest grzech pierworodny. Swoistym pokłonem ofiarom czynów tych którzy byli przed nami. A nie karą za nasze wyimaginowane grzechy. Nie powinno się tak płytko interpretować całego rozbudowanego aspektu duchowości (z tego co widzę) obcej Ci religii.”

„mgrabas

@Foxin, Jezus zapłacił za wszystkich ludzi
dzieci nie odpowiadają za rodziców
każdy odpowiada wyłącznie za siebie

w jednym masz rację, religia jest dla mnie obca, nie dlatego, że jej nie znam, ale właśnie dlatego, że ją znam i już się z nią nie identyfikuję, bo widzę co robi z ludźmi i jakie czyni spustoszenie w ludziach, wystarczy popatrzyć na opłakany stan Polski…”

„Foxin

@mgrabas Zgadzam się z Panem/Panią rzeczywiście w bardzo wielu punktach. I widzę podobieństwo. Uważam też, że rzeczywiście w pewnym stopniu religia negatywnie wpłynęła na Polskę. Aczkolwiek zauważam, że tym samym Polacy jako naród wykształcili swój kompletnie niezależny od kościoła katolickiego rodzaj duchowości, w którym wiara jest zupełnie niezależna od innych czynników. Mam wyjątkowe przywiązanie do Boga. Raczej nie do samej religii. W każdym razie dyskusja światopoglądowa z Panem/Panią była dla mnie bardzo ciekawa. Dziękuję też za przedstawienie swojego zdania.”

„mgrabas

@Foxin, ja również dziękuję za rozmowę i zapraszam do 1polska.pl
bo żadna partia, żaden super bohater, ani żaden „nasz sojusznik”, nie zadba o nas, tylko my, osobiście, mamy to robić i właśnie to powinniśmy TERAZ zrobić!

p.s. moja „siedziba” ;) to: https://7777777blog.wordpress.com

źródło: http://www.youtube.com/watch?v=GpR2NruM79Y&lc=Ugy7hFT1OZZWlyS9U5l4AaABAg

3 myśli w temacie “Rewolucja: o Patrycji co przestała być dzieckiem

  1. „mgrabas

    inspirujesz Marcinie :) tak trzymać”

    „Martin Lechowicz

    Bo jak się zamachnę…

    „mgrabas

    wyrzekasz się polskości?”

    „Martin Lechowicz

    @mgrabas Nie mogę. Nigdy się do niej nie zapisywałem.”

    „mgrabas

    skoro rozmawiamy po polsku, a nie po angielsku, nie dziw się, że użyłem polskiego brzmienia Twojego imienia
    naprawdę dorośnij
    i jednocześnie stań się jak dziecko
    a żyć będziesz! :)
    przy okazji, skoro jeszcze żyjesz tu na tym łez padole, to może jednak zainteresujesz się Polską? może zaangażujesz się choćby w to: 1polska.pl
    no bo tak żyć dla samego siebie? gdy Polska tonie… no w sumie można, ale Jezus tak nie potrafił, nie potrafił… i COŚ zrobił!”

    źródło

    Polubienie

    1. Nieurażalność obywatelska jako podstawa rewolucji społecznej

      Martin Lechowicz
      Opublikowany 23 sty 2020

      Microsoft obrońcą urażonych, Szwedzi nie szanują dżdżownic i grzybów, a nad morzem powstał nowy zawód: śmieciocieć.

      Tyle się dzieje, że trzeba będzie nagrywać częściej. W międzyczasie Martin niechaj będzie głosem Rewolucji Mikołajowej w Twoim domu.

      Polubienie

  2. Idźcie ofiary skończone

    Martin Lechowicz
    Opublikowany 11 lis 2019

    Podcast „Revolución!” możesz już znaleźć na iTunes i Spotify.

    01:20 – Historia dziecka, które poszło do kościoła po darmowe pieczywo.
    08:30 – Piosenka o Urzędzie Ochrony Uczuć Religijnych
    09:55 – Mickiewicz po internetowemu
    10:20 – Ważne postanowienie i ogłoszenie
    13:58 – Wykład o gównie jako materiale budowlanym
    24:49 – Jakby to było gdybym chodził do szkoły
    32:55 – Parę zdjęć z Pielgrzymki
    36:23 – Przepiękna piosenka po rusku
    38:49 – Czytam piękny list z dalekich krajów

    Podcast „Revolución!” znajdziesz też na iTunes i Spotify.
    Wersja audio zawsze na stronie: http://rewolucja.online/

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s