Fenomen wyleczecznia atopowego zapalenia skóry w Akademii Medycyny Regeneracyjnej

Published on Sep 16, 2017

Zawitaliśmy z kamerą do Świebodzic, gdzie mieści się Akademia Medycyny Regeneracyjnej Aliaksandra Haretskiego, a tam spotkaliśmy się z czymś niezwykłym – wyleczeniem nieuleczalnego czyli atopowego zapalenia skóry. 23 letni Szymon, cierpiący od urodzenia na atopowe zapalenie skóry, po dwóch miesiącach terapii w Akademii zaczął odzyskiwać zdrowie, nastąpił proces regeneracji skóry…

„TASLAVIUS

Z atopowym zapaleniem skóry zawalczyłem skutecznie u siebie w następujący sposób:
1.Odstawiłem wszelakie leki, w tym wszelakie sterydy oraz chemie chemie.
2.odstawiłem wszelakie kremy, oliwki i inne tego typu odżywki.
3.odstawiłem bezwzględnie mydło i wszelakie detergenty.
4.całą higienę ograniczyłem do maksymalnie dwóch dziennie pryszniców w możliwie najgorętszej wodzie.
Ważne aby taką wodą zmywać nie gojące się rany. Woda ma opływać takie miejsca. NIE POCIERAMY ICH POD ŻADNYM POZOREM.
Po kąpieli suchym ręcznikiem osuszałem skórę. Jeszcze lepiej jest do tego celu używać ręczników papierowych. Ważne aby nie pocierać skóry, a jedynie osuszać.
5.Dużo spacerowałem na świeżym powietrzu.
6.Odstawiłem całkowicie nabiał oraz pieczywo. Jadłem głównie gotowane jarzyny oraz mięso.
7.Spocone miejsca oraz sączące rany starałem się natychmiast osuszać ligninowymi ręcznikami, można też do tego celu używać papier toaletowy, ale bez jakichkolwiek dodatków. zapachowych.
8.Po trzech miesiącach większość skóry zagoiła się i odrosła, a rany się zabliźniły. A po ponad roku mogę stwierdzić, że choroba zanikła.
9.Osobiście radzę bardzo uważać na dermatologów i ich idiotyczne pomysły leczenia tej choroby sterydami. Bo nadmiar sterydów grozi RAKIEM!!!!

Na początku najgorszym problemem było uciążliwe swędzenie. Każda rana gdy się goi to swędzi. A tu mamy ten problem na większości ciała. Musimy się jakoś opanować i nie pocierać ciała. Uporczywe swędzenie bardzo dobrze łagodzi obmycie tego miejsca możliwie najgorętszym prysznicem.

Sprzedałem ten sposób kilkunastu osobom, które spotykałem u dermatologa.
Większość doniosła taki jak ja skutek. A pozostali u których to co jakiś czas powraca, stwierdzają jednoznacznie, że ta metodologia łagodzi ich cierpienie wprost niebywale.

Nie wiem czy tą metoda walczy się z przyczyną choroby. Ale niszczycielskie skutki tej dolegliwości stają się małe lub do tego stopnia minimalne, że można normalnie żyć.

WAŻNA JEST TU CIERPLIWOŚĆ, CIERPLIWOŚĆ I JESZCZE RAZ CIERPLIWOŚĆ W STOSUNKU DO SAMEGO SIEBIE.”

Skomentuj

