a może by tak zrzucić trochę sadełka? ;)

Reklamy

komentarzy 6 to “a może by tak zrzucić trochę sadełka? ;)”

  1. mgrabas Says:

    aktywnie-razem.pl

    więcej: http://web.facebook.com/pg/aktywnierazempl/videos/

    • mgrabas Says:

      GRU 2016

      Podejmij wyzwanie razem z nami: płaski brzuch z jednym ćwiczeniem

      Chcecie wzmocnić brzuch małym nakładem pracy? Podejmijcie 28-dniowe wyzwanie, które trwa tylko od 20 sekund do 4 minut dziennie. To tylko jedno ćwiczenie na płaski brzuch. Za to niewiarygodnie skuteczne. Gotowi? Start!

      Nie macie czasu na siłownię? Nie poddawajcie się w walce o lepsze ciało. Wystarczy, że codziennie wykonacie to jedno super ćwiczenie – deskę (plank), a już po 28 dniach zobaczycie efekty. Przez pierwsze 11 dni jego wykonanie zajmie wam nie więcej niż 60 sekund. Potem kilka minut dziennie. Deska angażuje do pracy nie tylko mięśnie brzucha, które dzięki niej stają się mocniejsze, ale całe ciało. Po 28 dniach wyzwania, pośladki, nogi i plecy również zyskają większą siłę i lepsze kształty. Ciało stanie się też smuklejsze. W dodatku to niepozorne, proste ćwiczenie poprawi też ogólną kondycję i równowagę.

      Podejmij wyzwanie razem z nami: płaski brzuch z jednym ćwiczeniem

      JAK ĆWICZYĆ?

      Zrób podpór przodem na ugiętych ramionach, łokcie ułóż w jednej linii pod barkami, przedramiona połóż na ziemi. Nogi ustaw na szerokość bioder, palce stóp na ziemi. Ułóż głowę tak, by była przedłużeniem tułowia. Napnij całe ciało, zwłaszcza mięśnie brzucha i trzymaj ile potrzeba. Nie zapominając o regularnym oddychaniu.

      DLA ZAAWANSOWANYCH SPORTOWCÓW MAMY NIECO TRUDNIEJSZĄ WERSJĘ

      Dla szybszych efektów zróbcie deskę z nogami ułożonymi na piłce gimnastycznej. Reszta bez zmian – ciało pozostaje w takim samym ułożeniu, dłonie na ziemi. Potem zrób to samo tylko z wyprostowanymi ramionami. To zmusi mięśnie do większego wysiłku, by mogły ustabilizować ciało. Według badania „Boeckh-Behrens & Buskies“, plank oraz side plank (deska w podporze bokiem, która dodatkowo pobudza mięśnie skośne do pracy) znalazły się w piątce najbardziej skutecznych ćwiczeń wszechstronnie rozwijających różne mięśnie, m.in. naramienne, piersiowy, prosty i skośny brzucha, czworogłowy uda i najszerszy grzbietu.

      PAMIĘTAJCIE!

      Zyskacie jeszcze więcej i zobaczycie szybsze efekty jeśli deskę dodacie do codziennych treningów, np. kardio, interwałów lub innych o wysokiej intensywności. W dodatku dołączycie odpowiednią dietę.

      Zacznij 28-dniowe wyzwanie razem z nami

      Dzień 1. – 20 sekund

      Dzień 2. – 20 sekund

      Dzień 3. – 30 sekund

      Dzień 4. – 30 sekund

      Dzień 5. – 40 sekund

      Dzień 6. – odpoczynek

      Dzień 7. – 45 sekund

      Dzień 8. – 45 sekund

      Dzień 9. – 60 sekund

      Dzień 10. – 60 sekund

      Dzień 11. – 60 sekund

      Dzień 12. – 90 sekund

      Dzień 13. – odpoczynek

      Dzień 14. – 90 sekund

      Dzień 15. – 90 sekund

      Dzień 16. – 120 sekund

      Dzień 17. – 120 sekund

      Dzień 18. – 150 sekund

      Dzień 19. – odpoczynek

      Dzień 20. – 150 sekund

      Dzień 21. – 150 sekund

      Dzień 22. – 180 sekund

      Dzień 23. – 180 sekund

      Dzień 24. – 210 sekund

      Dzień 25. – odpoczynek

      Dzień 26. – 210 sekund

      Dzień 27. – 240 sekund

      Dzień 28. – wytrzymaj ile dasz radę i pochwal się wynikiem

      źródło: http://aktywnie-razem.pl/news/show/273


      od mg: to samo tylko na obrazku

      źródło: http://pl.pinterest.com/pin/68735717243/

  2. mgrabas Says:

    Wybór maty do ćwiczeń fitness, jogi i aerobiku. Jaką matę kupić?

     Mata to nieodłączny element treningu fitness czy zajęć takich, jak joga lub pilates. Ćwicząc na śliskiej podłodze czy dywanie narazić możemy się bowiem na kontuzję lub spowodować bolesne oparcia.

    Przeczytaj darmowy artykuł. Rodzaje mat do ćwiczeń, jaką wybrać? 

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Dwustronna Mata Fitness APTEL 180x50cm Cena: 19.99 PLN
    Mata przeznaczona jest głównie dla początkujących użytkowników, ale mogą z niej korzystać także ci bardziej zaawansowani. Niezastąpiona przy ćwiczeniach gimnastycznych (aerobik, fitness, joga).

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Mata MAXY C.O. do ćwiczeń Jogi – YOGA, FITNESS Cena: 19.99 PLN
    Mata MAXY C.O. znajdzie zastosowanie wszędzie. Nadaje się do Jogi, fitness, jak również wszelkich innych rodzajów ćwiczeń. Nie odkształąca się pod wpływem nacisku. Jest w pełni profesjonalnym narz

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Podwójne Kółko – Wałek do ćwiczeń + Mata Cena: 13.99 PLN
    Podwójne kółko wałek do ćwiczeń mięśni brzucha, grzbietu, ramion oraz mięśni klatki piersiowej. Doskonale sprawdza się w ćwiczeniach rehabilitacyjnych oraz korekcyjnych. Stosowany na siłowniach oraz w

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Aluminiowa Karimata Turystyczna ALU 185x50cm 10mm Cena: 25.99 PLN
    Karimata turystyczna aluminiowa idealna na wypady w góry, namioty, wycieczki krajoznawcze, ryby, campingi itp. Wykonana z wysokiej jakości materiałów – aluminium i pianka, zapewniających komfort u

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Mata do ćwiczeń Jogi Yoga Fitness – Różowa Cena: 19.99 PLN
    Mata fitness HMS to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata ta wykonana jest z wysokiej jakości materiału PCV, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Mata do ćwiczeń Jogi Yoga Fitness – Zielona Cena: 19.99 PLN
    Mata fitness HMS to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata ta wykonana jest z wysokiej jakości materiału PCV, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Żółta Karimata do ćwiczeń inSPORTline EVA mata 180 x 50 x 1 cm Cena: 40.99 PLN
    Karimata fitness inSPORTline EVA to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata ta wykonana jest z wysokiej jakości materiału, dzięki czemu jest miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Niebieska Karimata do ćwiczeń inSPORTline EVA mata 180 x 50 x 1 cm Cena: 40.99 PLN
    Karimata fitness inSPORTline EVA to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata ta wykonana jest z wysokiej jakości materiału, dzięki czemu jest miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Czerwona Karimata do ćwiczeń inSPORTline EVA mata 180 x 50 x 1 cm Cena: 40.99 PLN
    Karimata fitness inSPORTline EVA to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata ta wykonana jest z wysokiej jakości materiału, dzięki czemu jest miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Karimata Mata Fitness Yoga 6mm 185cm Cena: 9.99 PLN
    Karimata fitness HMS to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness. Mata wykonana jest z wysokiej jakości pianki, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo wytrzymała.

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Niebieska Mata do Jogi, Fitness i Aerobiku – YM03 HMS Cena: 49.99 PLN
    Mata HMS to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness czy aerobiku. Mata wykonana jest z wysokiej jakości pianki, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo wytrzymała.

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Szara Mata do Jogi, Fitness i Aerobiku – YM03 HMS Cena: 49.99 PLN
    Mata HMS to zarówno mata to jogi jak i treningu fitness czy aerobiku. Mata wykonana jest z wysokiej jakości pianki, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo wytrzymała.

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Mata Fitness Red+Black Obszywana 6mm 60x180cm Cena: 61.49 PLN
    Mata APTEL FT35A jest przeznaczona do treningu fitness, jogi czy aerobiku. Mata wykonana jest z wysokiej jakości pianki, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna a jednocześnie bardzo

    Sprzęt Sportowy, Hantelki i rowery treningowe, strefa formy, fitness, siłownia, crossfit Thorn+Fit Mata Fitness 61x173cm TPE Cena: 59.00 PLN
    Mata Thorn + Fit Fitness to zarówno treningu fitness, jak i innych ćwiczeń tj. joga czy aerobik. Mata wykonana jest z wysokiej jakości materiału PTE, dzięki czemu jest niesamowicie miękka i elastyczna

    Infolinia: 22 355 28 50  ( 7:00 – 16:00 )                 Formularz kontaktowy

    źródło: Adrian z Fit and Strong – mailto:powiadomienia@fitandstrong.sklep.pl


    od mg: ja kupiłem tę matę i bardzo sobie chwalę jej funkcjonalność :)
    w tym sklepie są bardzo dobre ceny, darmowa wysyłka i pierwszy zakup jest z 10% rabatem! :D

  3. mgrabas Says:

    Jak w 5 minut zrzuciłem 3 cm w pasie i wyleczyłem kręgosłup?

    Published on Apr 30, 2016

    Jak zrzuciłem 3 cm w pasie i wyleczyłem chory kręgosłup w 5 minut !!! ZRÓB BEZ WAŁKA pierwszy raz a później mniejszy !!!
    Ćwiczenie pozwala uleczyć chory kręgosłup lędźwiowy i zrzucić zbędne centymetry z pasa w 5 minut !!! Polecamy !!! http://zdrowezywieniediety.blogspot.com/2016/04/jak-wyleczyc-bol-kregosupa-przesuniecie.html?showComment=1462022688065#c7339183428550835463
    Przesyłajcie i udostępniajcie znajomym !!!
    Idzie lato więc trzeba szybko pozbyć się zbędnych centymetrów.
    Zapraszam do grupy wsparcia na FB :
    http://www.facebook.com/groups/238454989827773/?fref=ts
    i do playlisty na Youtube z postem 40 dniowym:
    .

    Jeśli istnieją u kogoś przeciwskazania lekarskie lub zdrowotne oczywiście go nie wykonujcie !!!

    Potrzebne rzeczy :
    – ręcznik kompielowy
    – kawałek sznurka
    – centymetr
    Ćwiczenie można wykonać w dowolnym miejscu.
    Najlepiej rano i wieczorem po 5-10 minut.

    Jak je wykonać ?!
    1. Rolujemy ręcznik
    2. Zawijamy go sznurkiem żeby się nie rozpadał i był sztywny
    3.Kładziemy się na placach i wyprostowujemy nogi i ręce za głową
    4. Podnosimy się w tej pozycji żeby usiąść
    5. Zrolowany ręcznik kładziemy przy biodrach
    6. Kładziemy się na zrolowany ręcznik, w taki sposób, żeby ręcznik był na wysokości pępka
    7. Układamy stopy w taki sposób żeby duże palce u nóg stykały się a pięty były na zewnątrz.
    8. Ręce wyciągamy za głowę, a dłonie kładziemy na ziemi w taki sposób żeby małe palce stykały się
    9. Leżymy 5 minut i głęboko oddychamy
    10. Po 5 minutach powoli, ostrożnie wstajemy i robimy pomiar ile centymetrów ubyło.
    BARDZO WAŻNE !!! PAMIĘTAJ !!!
    Po zakończeniu ćwiczenia delikatnie wyjmij wałek i poleż chwile na plecach.
    Następnie podkurcz nogi, przekręć się na bok i poleż chwile na boku.
    Następnie powoli wstawaj.

    OSOBY z dolegliwościami kręgosłupa powinny zacząć robić to ćwiczenie BEZ WAŁKA !!!

    Zawsze obserwuj swoje ciało i reakcje. Dopasuj to ćwiczenie do swoich możliwości fizycznych.

    Zapisujcie w komentarzach ile cm mieliście wzrostu i w pasie przed ćwiczeniem i po ćwiczeniu. (np. przed 180/99 po 181/96 )

    Ciekawe kto odniesie największy sukces.
    Powodzenia :)

  4. mgrabas Says:

    Jerzy Zięba o głodówkach leczniczych

    Published on Dec 18, 2016

    http://www.polacydlapolakow.pl/

    http://ukryteterapie.pl/

  5. mgrabas Says:

    ciekawy kanał na YouTube: FitArt :-)

    http://www.youtube.com/results?search_query=fitart

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s