IPN nadaje statusy pokrzywdzonych zbrodniarzom z OUN-UPA, którzy bestialsko torturowali i wymordowali blisko 300.000 Polaków na Kresach Wschodnich.

Przyjaciele IPN katują polską kobietę.

Lwów 1941 – Ukraińcy katują Polkę/komitetnarodowy.pl

IPN nadaje statusy pokrzywdzonych zbrodniarzom z OUN-UPA, którzy bestialsko torturowali i wymordowali blisko 300.000 Polaków na Kresach Wschodnich.

Ci mordercy otrzymują obecnie w Polsce nie tylko statusy poszkodowanych przez PRL, ale i wysokie odszkodowania z polskiego Skarbu Państwa (z pieniędzy Polaków), a tak mordowali Polaków.

Zostałem powołany do Jarosławia w celu rozpracowania struktury tych zbrodniarzy, wyłapywania ich i  likwidacji. Zajmowałem się wyłącznie szpiegostwem, a nie polską opozycją. UPA posiada wielkie fundusze w Kanadzie i potrafi finansować swoje obecne działania. Wymordowali polskich profesorów i studentów we Lwowie.

Ponad 36.000 agentów wjechało do Polski na dokumentach pomordowanych Polaków. Ta siatka objęła już wiele stanowisk na terenie Podkarpacia i nie tylko. Teraz OUN-UPA i IPN próbują wprowadzić Wysoki Sąd w Jarosławiu w błąd, co do mojej osoby. Poradziłem sobie z mordercami z UPA wtedy, poradzę sobie i teraz, tym bardziej, że nie jestem odosobniony w tej walce. Środowiska kresowe doskonale wiedzą już jak UPA wcieliło się w polskie urzędy i organizacje. Będę te fakty przedstawiał Wysokiemu Sądowi i to przed Wysokim Sądem (polskim Sądem) będę tą prawdę ujawniał, a oszczerstwa obalał.

Mam blisko 90 lat i częściej jeżdżę karetką na kardiologię, niż do sklepów, ale żebym miał się doczołgać lub dotrzeć w asyście lekarzy, to stanę przed Wysokim Sądem i pokażę co robiliście i jak fałszywie próbujecie się na mnie odegrać.

Ocaliłem życie tysięcy Polaków przed waszymi zbrodniczymi działaniami. Jestem z tego dumny.

http://lukaszkuzmicz.blogspot.com/2012/03/przyjaciele-ipn-katuja-polska-kobiete.html#comment-form

*****

Łukasz Kuźmicz30 marca 2012 04:51

Skoro jesteś głuchy na krzywdę i tragedię Polaków, to znaczy, że jesteś z nimi. Ani słowa nie piszesz o tym jak polskim kobietom w ciąży wtedy UPA rozpruwało brzuchy i wyjmowało biedne niemowlęta.

Ani słowa nie piszesz, że wkładano polskim kobietom w ciąży tak okaleczonym, szkło, koty i inne zwierzęta. Ani słowa nie piszesz o tym jak siekierami UPA rozćwiartowywało kobiety i niemowlęta polskie.

Ani słowa nie piszesz, jak palono Polaków w kościołach. Ani słowa nie piszesz jak wydłubywano dzieciom, kobietom i starcom oczy, jak obcinano im kończyny.

Nie piszesz o tysiącach tak mordowanych bestialsko Polakach. To cię nie rusza i nie obchodzi. Ani słowa. To charakterystyczne. — Obchodzi Cię rewanż, bo was powstrzymałem w tej rzezi. Każdy może to zobaczyć tutaj na własne oczy.

Słowem  nie zająknąłeś się o Polakach, tylko o UB. — Gdyby nie to UB, to byście jeszcze kolejne 300.000 bezbronnych cywilów polskich tak zakatowali.

Gdyby nas „Bratnia” Koalicja nie sprzedała Sowietom — to nie byłoby NKWD/UB — które zamordowało tysiące tysiące polskich patriotów – a Rzeczpospolita poradziła by sobie z ukraińskimi bandziorami — co do jednego — a 200 tysięcy Ofiar ludobójstwa UPA nie służyłoby za nawóz pod „przyjaźń i dobrosąsiedzkie” stosunki IIIRP z Ukraińcami —mj

Dzięki mojemu procesowi Polacy poznają ukrywaną przez lata prawdę.

Wspierają mnie kresowiacy. Piszą do mnie abym się trzymał. Ks. Isakowicz – Zalewski poleca na swojej stronie internetowej moją książkę o waszych zbrodniach.

Sądzicie, że dezinformacją wygracie z Polakami. Ze mnie chcecie zrobić kata z UB, a z kresowiaków agentów, z Ks. Isakowicza – Zalewskiego wywrotowca.

W IPN jest wielu wspaniałych ludzi, patriotów, którzy obnażają wasze zbrodnie.

Wy jesteście odosobnieni, nawet nie chcieli z wami dzielić budynków. Jesteście w strukturze IPN, ale w osobnych budynkach w całej Polsce.

Nienawidzą was prokuratorzy z prokuratur powszechnych. Doskonale wiecie dlaczego. — Polacy i polscy patrioci nie chcą mieć z wami nic wspólnego. Wiedzą jak to jest zorganizowane.

Poprawiane: sobota, 11 maja 2013 14:13

Za; http://komitetnarodowy.pl/komitet/ogloszenia/item/1996-upa-ludob%C3%B3jstwo-polak%C3%B3w-i-holokaust

Słowa kluczowe:

Podziel się z innymi

Więcej z tej kategorii: « Podwójna moralność Szewacha Weissa Hartman o szkołach: trzeba to po prostu zamknąć »

2 Liczba komentarzy:

Nie mogę przestać myśleć o tym zdjęciu.  — Jestem porażona, w szoku, jakby to mnie katowano. Myślę, że może udało się ujść tej Polce oprawcom. Ale gdzie?   Zakatowali   ją!!!   Wybierali sobie na ofiary bezbronne kobiety i dzieci.   Ukraincy   to naród niewyobrażalnych morerców, sadystów, dzikusów. Oni dzisiaj są naszymi sąsiadami, bo przyjechali tutaj po wojnie. Oni są tutaj pomiędzy nami.
Wiedziałam przecież od dawna o zwyrodniałym bestialstwie i okrucieństwie ukraińców w stosunku do Polaków na Wołyniu, przeczytałam Siemaszków, ale dopiero to zdjęcie wstrząsnęło mną do samej głębi. Jestem w żałobie. Polacy to święty naród, okrutnie zamęczony przez morderców ze wschodu i zachodu. Święty Naród Polski. Może przez Nasz Polski Naród przyjdzie zbawienie świata? Boże!!!

Trzeba pamiętać. To nasz obowiązek. Stawmy się wszyscy dnia 11-go lipca w 70-tą rocznicę. Aby uczcić pamięć pomordowanych Polaków i Ukraińców – przez bandy OUN-UPA.

Za; http://komitetnarodowy.pl/komitet/ogloszenia/item/1996-upa-ludob%C3%B3jstwo-polak%C3%B3w-i-holokaust

Copyright © WROCŁAWSKI KOMITET PATRIOTYCZNY

za: http://forumemjot.wordpress.com/2017/06/21/przyjaciele-ipn-katuja-polska-kobiete/http://forumemjot.wordpress.com/2017/06/21/przyjaciele-ipn-katuja-polska-kobiete/

Skomentuj

