„Polska” zaprasza terrorystów NA ŚDM KONTROLE GRANICZNE TO KŁAMSTWO !! kto chce kiedy chce może przenieść co chce !!

Miziaforum's Blog

WITAM DZIŚ NAGRANIE AV Z PRZEJŚCIA GRANICZNEGO W ZGORZELCU

JAK WSZYSCY WIEMY Z TV RADIA PRASY INTERNETU , W ZWIĄZKU Z ORGANIZOWANIEM SZCZYTU NATO I ŚWIATOWYCH DNI MŁODZIEŻY PAŃSTWO POLSKIE ZAKOMUNIKOWAŁO IŻ OD DNIA 01, LIPCA 2016 ROKU WPROWADZA NA GRANICACH KONTROLE PRZEMIESZCZAJĄCYCH SIĘ PODRÓŻNYCH ..

OTÓŻ MIAŁEM SYGNAŁY OD ZNAJOMYCH ZE KONTROLE SĄ CAŁKOWITĄ FIKCJĄ , POPROSIŁEM ZATEM ZNAJOMEGO ABY MI NAGRYWAŁ OD DNIA 2 LIPCA JAK WYGLADAJĄ TE KONTROLE DO DZIŚ MAM NAGRANE MATERIAŁY Z KOLEJNYCH DNI WYKAZUJĄCE ŻE ZARÓWNO NIEMCY JAK I POLACY Z DNIEM 1 LIPCA 2016 CZYLI Z DATĄ ZAPOWIADANYCH KONTROLI … ZDJELI WSZELKIE SŁUŻBY KTÓRE PRZED 1 LIPCA TAM BYŁY OBECNE

O CO CHODZI ???

MATERIAŁ MÓJ Z DZISIAJ – obejrzyj i posłuchaj Ważne !!!

View original post

Skomentuj

