HHO czyli instalacja na wodę do każdego samochodu!

SAMOCHODOWA INSTALACJA WODOROTLENOWA – HHO

Ceny paliw w ostatnim czasie dynamicznie rosną. Staramy się oszczędzać paliwo unikając na przykład niepotrzebnych wyjazdów do sklepu, łącząc załatwienie kilku spraw w jeden wyjazd czy też korzystając z transportu publicznego. Bardziej doświadczeni kierowcy stosują się do pewnych zasad, tworząc techniki oszczędnej jazdy poparte doświadczeniem.

Również musimy sobie zdać sprawę z tego, że spalając tradycyjne paliwa, takie jak benzyna czy olej napędowy emitujemy do atmosfery olbrzymie ilości zanieczyszczeń (…)

Czy możemy coś na to poradzić?

Czy jest paliwo do naszego samochodu, które pomoże nam zaoszczędzić i będzie przyjazne środowisku?

INSTALACJA WODOROTLENOWA – HHO

Technologia miała początkowo na celu jedynie redukcję CO2. Jak się później okazało – celem nieplanowanym, a jakże pożądanym stało się zmniejszenie zużycia paliwa.

Redukcja spalania paliwa standardowego odnosi się do pojazdów zasilanych BENZYNĄ, ROPĄ oraz LPG.

Wodór jest uzupełnieniem standardowego paliwa podawany jednocześnie, zasilając silnik.

SPOSÓB DZIAŁANIA:

W komorze generatora HHO, po doprowadzeniu do niego prądu wytwarzanego przez alternator, następuje proces elektrolizy wody, której produktem jest mieszanina wodoru i tlenu czyli tzw. gaz HHO (gaz Browna). Mieszanka ta doprowadzana jest następnie do układu dolotowego silnika, skąd wraz z zasysanym powietrzem trafia do komory spalania, gdzie jest spalana wraz z podstawowym paliwem. W zależności od pojemności silnika różne jest jego zapotrzebowanie na gaz HHO. Dostosowujemy je stosując generator odpowiedniej wydajności oraz regulując jego wydajność natężeniem prądu, którym jest zasilany.

Generator produkuje wodór i tlen poprzez dysocjację elektrolityczną. Molekuła wody (H2O) rozdziela się na gazowy wodór (H2) i tlen (O2), zgodnie ze stechiometryczną reakcją 2H2O -> 2H2 + O2. W jej wyniku produkowane są dwie cząstki wodoru i jedna tlenu.

BEZPIECZEŃSTWO:

Gaz produkowany jest wyłącznie podczas pracy silnika, przez który jest natychmiast spalany. Gaz nie jest w żaden sposób magazynowany, a jego ilość dostosowana jest do pojemności silnika. Prąd do jego wytworzenia pobierany jest z alternatora, a układ nie obciąża akumulatora.

APROBATA TECHNICZNA:

Generator posiada aprobatę techniczną. Chociaż żadne urządzenie oszczędzające paliwo tego nie wymaga, dopóki nie powoduje konieczności wykonywania zmian technicznych oraz konstrukcyjnych w pojeździe. Żaden diagnosta nie ma w tej sytuacji powodów do zakwestionowania legalności instalacji.

INSTALACJA JEST LEGALNA:

Ponieważ nie ingeruje ona w żaden z układów pojazdu, nie generuje niebezpiecznego (wybuchowego) związku wodoru, nie stwarza żadnego zagrożenia i nie wymaga homologacji.

CO? ILE? GDZIE?

1 litr wody DESTYLOWANEJ lub DEMINERALIZOWANEJ wystarcza na 600-1000 km
Co 200- 600 km sprawdzenie czy w zbiorniczku jest wystarczający poziom wody i ewentualne dolanie
Poziom wody w zbiorniku nie powinien przekraczać wyznaczonego poziomu (tj. mniej/więcej połowa zbiorniczka)
Co 25000 km wymiana elektrolitu w generatorze (serwis)

Poprzez czyste spalanie paliwa – przy udziale czystego tlenu i wodoru – silnik ma czystsze zawory i tłoki.

Proces instalacji jest całkowicie odwracalny.

CENNIK:

Cena zależna jest od pojemności silnika.
CENY INSTALACJI Z MONTARZEM:

  • 1 – 2 L ……………………….. 1500zł /brutto/
  • 2 – 4 L ………………………… 2200zł /brutto/
  • 4 – 12 L ……………………… 5100zł /brutto/

Przetestuj sam!

Wkładamy na 2 tygodnie instalację, jeżeli się nie sprawdzi to oddamy Ci pieniądze. *

*Potrącimy za montaż i demontaż tylko 300 zł.”

źródło: http://www.autogaz-beskid.com.pl/instalacja-wodorotlenowa.php

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s