41 przesłanek inscenizacji katastrofy na Siewiernym

30.06.2011 20:02

1. 41 przesłanek inscenizacji* na Siewiernym

 

Materiały opracowane przez Blogerów i komentatorów w blogu FYM-a. W tym blogu nie komentujemy, służy on tylko do umieszczania pomocnych materiałow.Ewentualne komentarze, dopiski, uzupełnienia – prosimy umieszczać pod bieżącą notką FYM-a. 

Notka jest uzupełniana

40 przesłanek świadczących o inscenizacji na Siewiernym.

(na podstawie analizy dostepnych zdjęć z Siewiernego i dostępnych relacji swiadków):

PRZED

  1. Brak jakiejkolwiek dokumentacji dotyczącej wylotów z Okęcia.
  2. Brak dokumentacji z COP(Centrum Ochrony Powietrznej).
  3. Brak w nagraniach z czarnych skrzynek (MAK) śladów rozmowy o wyborze lotniska zapasowego, choć dyplomaci w takich rozmowach uczestniczyli.
  4. Trudności z ustaleniem przebiegu wydarzeń przed i w trakcie katastrofy; szczególnie z ustaleniem godziny katastrofy (8:56, 8:50, 8:41 czy może jeszcze jakaś inna?).

4a. Niezgodność zapisów raportu MAK z możliwościami technicznymi samolotu. Jeśli samolot –  zgodnie z tym co podaje raport MAK – był nad punktem BERIS o 7,59, a nad punktem ASKIL  8,22), nie mógł to być Tupolew, co wynika z analizy prędkości samolotu.

4b. Fakt nie  wysłania sygnału S.O.S przez radiostacje awaryjno-ratunkowe zamontowane w Tu 154 M, co w Raporcie Millera  (str. 51)  wytłumaczono wyłączeniem owych radiostacji przed wylotem  – 28 lutego 2010 – przez Szefa Sekcji Techniki Lotniczej 36SpecPułku.

FAZA UPADKU

  1. Fakt, ze nikt z oczekującej na Prezydenta delegacji pracowników Ambasady – oddalonych od epicentrum o ok. 800 metrów – nie słyszał uderzenia 90-tonowej ( czyli ważącej tyle ile około 90 samochodów ) maszyny o ziemię. 6. Brak wyraźnego krateru po upadku 90 tonowej maszyny – mimo błotnistego terenu powinien być wyraźny. 7. Brak wyraźnego zniszczenia lasu przez spadający samolot lub jego części. 8. Brak pożaru paliwa (12-13 ton według stenogramów MAK!).
  2. Brak nie spalonego paliwa na pobojowisku.

9a. Obecnośc (na zdjęciach) metalowych pojemników/puszek – hoboków

  1. 10. Fakt „dogaszania” wraku przez zaledwie kilka osób palących papierosy i palenie w bezpośrednim sąsiedztwie pobojowiska.
  2. 11. Diametralnie różne opinie świadków na temat zapachu paliwa – od „brak wyczuwalnego paliwa po katastrofie” (S. Wiśniewski) do „intensywny zapach paliwa” (G. Kwaśniewski). 12. Fakt, że silniki nie są gorące i roślinność wokół nich nie ma oznak przypalenia.   13. Brak osmolenia pożarowego jakiejkolwiek części wraku.
  3. Fakt, iż elementy ” dogaszane” nie były gorące – strażacy poruszali się po nich swobodnie.
  4. Fakt, iż elementy „dogaszane’ nie parowały, co powinno zaistnieć przy dużej różnicy temperatury leżących elementów i otoczenia.   16. Fakt, iż silniki samolotu ważące ponad 2 tony i rozgrzane podczas lotu do kilkuset stopni, nie spowodowały pożaru suchych traw na polance.   17. Brak na zdjęciach satelitarnych istotnych ognisk pożarowych na terenie” katastrofy” 10 kwietnia – i obecność takich ognisk dokładnie na tym terenie 9 kwietnia, co może sugerować, że film SW był kręcony 9 a nie 10 kwietnia
  5. Widoczne na zdjęciach różnice w ukształtowaniu i warunkach geo-fizycznych pobojowiska: „znikające murki”, teren grząski lub porośnięty suchą trawą. 19. Śpiew ptaków (wyraźnie słyszalna zięba) na filmach przedstawianych jako kręcone tuż po zdarzeniu: S. Wiśniewskiego (przedstawianego w rosyjskiej tv jako Śliwiński) i w „filmie Koli” – upadek 90 ton i huk tym spowodowany powinien wypłoszyć ptaki.  20. Obecność zawiesia (element liny używanej do zrzutu) na „filmie Koli”. 21. Obecność na zdjęciu łańcucha przy ogonie wraku (możliwa pozostałość po linie do zrzutu).   22. Brak zdjęć miejsca ‚katastrofy” z lotu ptaka.
    OFIARY
  6. Brak na miejscu 96 ciał i około 100 foteli – świadkowie mówią o kilku ciałach, na zdjęciach widoczny jeden fotel. Rosyjskie pielęgniarki zaś relacjonują, że „najpierw było 5 ciał a potem zaraz prawie 90”.

23a. Nie wysłanie z Polski jednostek Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (stacjonuje na Okęciu) i Powietrznej Jednostki Ewakuacji Medycznej.

  1. Brak zdjęć z akcji ratunkowej i brak aktywnych służb medycznych, co sugeruje nie prowadzenie akcji ratunkowej,
  2. Brak na miejscu krwi.
  3. Brak na miejscu rzeczy należących do pasażerów: ubrań, toreb, walizek, dokumentów, komórek, laptopów, swetrów, czapek, mundurów, marynarek, generalskich czapek etc.
  4. Brak (także w Raporcie  Komisji Millera) zdjęć dokumentujących w pełni i w funkcji czasu sytuację – od zaistnienia wypadku do wywiezienia wszystkich ciał. Członkowie Komisji Millera potwierdzili na spotkaniu z Rodzinami 29 lipca 2011, że nie widzieli ciał na miejscu zdarzenia, bo kiedy przybyli tam wieczorem 10 kwietnia 2010, ciał już nie było.

źródło: http://zestawienia.salon24.pl/320305,1-41-przeslanek-inscenizacji-na-siewiernym

ciąg dalszy …

  1. Brak dokumentacji miejsca logowania telefonów, z których odbyły się połączenia z pokładu samolotu, w godzinach „zbliżonych” do „katastrofy”.  29. Brak na cmentarzu w Katyniu odpowiedniej ilości krzeseł dla oczekiwanej delegacji –  jest ok.48 krzeseł z przygotowanymi parasolami.

 

WRAK

 

  1. Niekompletność wraku, widoczna na zdjęciach z miejscu zdarzenia.

30.a. Brak kokpitu.

30.b. „Wydrążony” ( po sugerowanym w ZP wybuchu w samolocie)  kadłuba przy jednoczesnym niezniszczeniu okienek samolotu (najsłabsze elementy w kadłubie), które w sytuacji wybuchu także powinny byc rozerwane.31. Obecność rdzy i równych cięć na częściach wraku.  32. Nieobecność wgnieceń na częściach wraku. 33. Brak jakiegokolwiek ubrudzenia wraku przez olej/płyny z pociętych przewodów.

  1. Widoczne na zdjęciach równo przycięte gałęzie, leżące pod częściami wraku.
  2. Stosunkowo nieduży obszar rozrzutu części, teren zewsząd osłonięty, ogrodzony płotem, blisko zakładu utylizującego samolotowy złom. 36. Widoczne na zdjęciach różnice w obecności bądź nie poszczególnych części samolotu: „przemieszczające się” lub nagle zaistniałe fragmenty samolotu.   37. Tu154 M 101 miał charakterystyczną poprawkę lakierniczą na sterze kierunku – dokładnie to miejsce wraku zostało wycięte, aby uniemożliwić odkrycie mistyfikacji – usterzenie leżące jako część wraku w Smoleńsku nie należy do Tupolewa 101. Pokazuje to mix zdjęć zrobiony przez Blogera 154.
    PO ZDARZENIU

 

  1. Niemożność ustalenia przebiegu wydarzeń po „katastrofie” na terenie Smoleńska (czas pobytu świadków – dyplomatów i inn. na lotnisku i na cmentarzu, brak dokumentacji zdjęciowej i filmowej z prawosławnej a potem katolickiej mszy, wyjazdu pociągiem do Polski).
  2. zniknięcie zdjec satelitanych przekazanych – wedle ministra Cichockiego – przez „jedno z panstw NATO oraz na dostepnych zdjeciach z 9 kwietnia brak fragmebtu okołolotniskowego.(na razie bez linka)

b.Dwukrotne użycie przez polskiego montazyste S. Wiśniewskiego (przedstawianego 10 kwietnia w ros. tv jaki Śliwiński), podczas relacji dla Zespolu Parlamentarnego, określeń „dwa dni tem, kiedy ladował premier Tusk”, co moze prowadzic do wniosku, ze jego materiał filmowy był kręcony 9 kwietnia. (na razie bez linka) 39. Trudności z ustaleniem przebiegu wydarzeń po katastrofie w Polsce (spotkanie polskich spec-służb z oficerem łącznikowym FSB, sprzeczności na temat monitorowania lotu, czas przejęcia obowiązków przed odnalezieniem i identyfikacją ciała Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

  1. Oddanie systemów TAWS i FMS do badania u producenta, który może być zainteresowany ukryciem wad systemów –  bez monitorowania tego procesu.
  2. Sprzeczne dane dotyczące deklinacji magnetycznej w raporcie Millera (omówienie przy linku).

 

LINKI do kolejnych punktów.

1.
http://freeyourmind.salon24.pl/311912,gdzie-jest-dyrygent-z-okecia   http://freeyourmind.salon24.pl/307440,okecie10kwietnia   http://niemcy.salon24.pl/307800,tajemnicze-miejsca-okecie-i-sewerny-glossa-do-fyma

http://zestawienia.salon24.pl/320462,2-minuta-po-minucie-poranek-10-kwietnia

2.
http://zestawienia.salon24.pl/327217,16-kto-nadzorowal-lot-do-smolenska-strona-polska
3.
http://www.rp.pl/artykul/544614.html   http://www.zestawienia.salon24.pl/320462,2-minuta-po-minucie-poranek-10-kwietnia  (wpis dot. godz. 8)    http://freeyourmind.salon24.pl/318847,witebsk-i-inne-lotniska-zapasowe

4.
http://eurybiades.salon24.pl/211095,smolensk-prawdziwa-godzina-katastrofy#comment_2993116      http://zestawienia.salon24.pl/326475,13-okecie-o-ktorej-wystartowaly-samoloty   http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/04/konsultacje-z-fsb.html

4a.
http://zestawienia.salon24.pl/327069,15-nad-siewiernym-nie-bylo-tu154m-101

http://smolensk-2010.pl/2010-06-11-predkosc-lotu-i-stenogramy.html

4b.
http://freeyourmind.salon24.pl/335895,witebsk-minsk#comment_4874713

http://freeyourmind.salon24.pl/335895,witebsk-minsk#comment_4873345

http://freeyourmind.salon24.pl/335895,witebsk-minsk#comment_4873397

5.
http://smolensk1004.wordpress.com/2010/04/14/jakie-byly-rzeczywiste-przyczyny-katastrofy-tu-154m-w-smolensku/  http://www.premier.gov.ru/events/news/10179/  (wypowiedzi Poltawczenki, przedstawiciela prez. Miedwiediewa,oczekującego na lotnisku)   http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8940782,Byly_ambasador_RP_o_miejscu_katastrofy___zapyziale.html

8.
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110804&typ=po&id=po03.txt(„Odnosząc się do pytań posłów, eksperci wyjaśnili, że paliwo nie wybuchło, ponieważ samolot spadł w bagno, silniki zgasły zdławione błotem, a niska temperatura utrudniała parowanie paliwa.”)

9a. freeyourmind.salon24.pl/324972,plug#comment_4685561 i dyskusja dalej.

10. 6’35 min nagrania:
http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85    http://www.youtube.com/watch?v=uygzScvx8Us&feature=player_embedded  (14’10 nagrania)

źródło: http://zestawienia.salon24.pl/320305,1-41-przeslanek-inscenizacji-na-siewiernym,2

ciąg dalszy …

 

  1. http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85 13. 1.50, 2.40, 4.18, 4.32, 4.46, 5.27 nagrania:  http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85
  2.  1.50, 2.40, 4.18,4.32, 4.46, 5.27, 5.30 nagrania:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85

 

  1. 1.50, 2.40, 4.18, 4.32, 4.46, 5.27  nagrania:   http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85

 

16. 5’16 nagrania:

http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85

17.

http://albatros.salon24.pl/311720,lekcje-z-geofizyki-na-ziemi-smolenskiej-07-11-04-2010-roku
19.
http://orks.nowyekran.pl/post/16798,smolenskie-przeziebienie   www.youtube.com/watch?v=iQ_5PrVDl9g

0’54” oraz 1’08” nagrania

21.

http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/06/detal.html   http://imageshack.us/photo/my-images/59/img0621om.jpg/
23.
http://freeyourmind.salon24.pl/222894,ladowanie-w-lesie#comment_3158891

23a.
http://www.freeyourmind.salon24.pl/314848,ewakuacja

 

  1. http://lubczasopismo.salon24.pl/Smolensk.Raport.S.24/post/249807,pracownicyambasady-spogladaja-na-miejsce-gdzie-podobno-sa-ofiary

25. 5’40, 6’12 nagrania:  http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85

 

26. 5’40, 6’12 nagrania: http://www.youtube.com/watch_popup?v=iQ_5PrVDl9g&vq=medium#t=85

 

27. http://www.komisja.smolensk.gov.pl

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=26799  http://freeyourmind.salon24.pl/333160,cvr#comment_4821115   http://niezalezna.pl/14610-czy-amielin-byl-czlonkiem-komisji-millera

http://a-tem.salon24.pl/317624,autobus-czerwony

 

28.
http://smolensk-2010.pl/2010-10-14-19-telefonow-bylo-aktywnych-na-pokladzie-tu-154.html   http://zygmuntbialas.salon24.pl/247343,nie-chca-wracac-dowody-do-polski   http://wprost.pl/ar/215848/Asia-Asia-Ostatnie-slowa-pasazera-Tu-154/

 

29.
www.arturb.salon24.pl/318463,puste-krzesla-w-katyniu

30.
http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/05/z-punktu-widzenia-strazaka-smolenskiego.html

 

30a.
http://www.bibula.com/?p=40627   http://smolensk-2010pl/2011-02-05-w-jakim-stanie-i-miejscu-znajdowal-sie-kokpit-tu-154-po-katastrofie-10-kwietnia-ub-r-na-lotnisku-smolensk-siewiernyj.html

30b.
http://www.youtube.com/watch?v=0W9p3ca1rtU  07’1 -7’40 nagrania

31. równo przycięty ogon:

https://7777777blog.files.wordpress.com/2016/04/c65bd-z25c52582om.png

https://7777777blog.files.wordpress.com/2016/04/946d1-pg-32-plane-crash-a_376487s.jpg

 

  1. http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/03/koziokowanie.html

34.
https://7777777blog.files.wordpress.com/2016/04/66636-maskirowka2bwycinka.jpg

inne linki dotyczące wraku:

http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/05/silnik.html   http://freeyourmind.salon24.pl/307129,maskirowka-wybrane-zagadnienia

http://zdzislaw.kaktusinski.salon24.pl/229552,smolensk-i-2-zdjecia   http://niemcy.salon24.pl/274157,operacja-northwoods-w-smolensku

 

36.
http://arturb.salon24.pl/258680,inscenizacja    http://www.youtube.com/watch?v=f5QH5nu2VvI&feature=player_embedded#!

4,54 nagrania – wędrujacy statecznik

 

37.
http://www.przeklej.pl/plik/mistyfikacja-smolenska-jpg-002bnd7kk5a5   http://freeyourmind.salon24.pl/334181,w-cieniu-makarowa#comment_4845186

 

  1. a. bi linki do uzupelnienia!

 

40.
http://zestawienia.salon24.pl/332150,20-badanie-systemow-taws-i-fms-u-producenta

41.
http://piko.salon24.pl/524938,smolenskie-deklinacje

Analiza danych z zapisów FMS i TAWS Tupolewa wskazuje, że w dwóch miejscach w raporcie Komisji Millera podano niespójne ze sobą dane dotyczące wartości deklinacji magnetycznej (jest to wartość zmieniająca się, związana z ruchem bieguna magnetycznego Ziemi) miejsca zdarzenia. 1. Dla lotniska Smoleńsk Północny jest to wartość = 8º16’ (Raport Millera, strona 54, odsyłacz 38) ,co jest zgodne z danymi jakie można uzyskać korzystając z kalkulatora pola magnetycznego ze strony http://www.ngdc.noaa.gov/geomag-web/#declination

  1. Dla okolic ul. Kutuzowa w Smoleńsku, a więc dla miejsca odległego od centrum lotniska o niecały kilometr, w raporcie Millera (Załącznik 4, strona 489) podana jest wartość deklinacji magnetycznej= 7º61’. Wartość ta mogła być poprawna dla tego miejsca jedynie dla 2004 roku (i jest prawdopodobnie zgodna danymi na nieaktualnych kartach podejścia jakie podobno znaleziono na miejscu zdarzenia).
    * współrzędne lotniska – N54º49’30’’, E32º01’30’’ wartość podana przez Komisję Millera* to 8º16’ – 8º27’ kalkulator podaje wynik 8º31’ – 8º19’ a więc przyjmując akceptowalny błąd do 30’, który może wystąpić w niektórych miejscach, można uznać, że dane te są zbieżne
    współrzędne miejsca tuż za ulica Kutuzowa (
    system FMS zarejestrował tu ostatnią pozycję obiektu powietrznego)- N54º49’28.98” i E32º3’9,66” wartość podana przez Komisję Millera to 7º61’ z danych kalkulatora pola magnetycznego wynika, że taka wartości deklinacji dla dnia 10 kwietnia i dla miejsca o takich współrzędnych mogła występować w roku 2004 lub 2005

xxxx

5 rzesłanek, które  nie wskazują bezpośrednio na inscenizację ale co najmniej świadczą źle  o standardach prowadzonego śledztwa.

źródło: http://zestawienia.salon24.pl/320305,1-41-przeslanek-inscenizacji-na-siewiernym,3

ciąg dalszy …

A. Brak plików audio rozmów z kokpitu;

B. Brak synchronizacji zapisów poszczególnych kanałow według zapisow w stenogramach (sygnały TAWS na trzecim kanale w pewnym momencie urywają się, ale nagrały się na pierwszym i drugim kanale);

C. Ślady montowania zapisów audio we fragmentach dostepnych w sieci;

D. Prawdopodobna dezinformacja na temat pozostawienia włączonego systemu TAWS (kpt. Protasiuk wyłączył system RAWS podczas lotu 7 kwietnia, poniewaz lotnisko nie istniało w bazie danych systemu, jest wiec prawdopodobne, że zrobił to takze 10 kwietnia)
E.  Mimo  badań przeprowadzonych przez biegłych sądowych, nie przedstawienie opinii publicznej analizy i logicznego wyjaśnienia materiału filmowego tj. tzw.”Filmu Koli – 1.24″, kwalifikowanego jako powstały  chwilę po zdarzeniu na lotnisku w Smoleńsku. (PiSMaker:http://bws.salon24.pl/421543,zbrodnia-na-polsce-w-smolensku#comment_6193018)

 

xxxx

Poszlaki przemawiające za inscenizacją dwuetapową – najpierw „uniwersalna katastrofa” i rozrucenie na polance drobnych części na a dopiero potem „typowa dla tupolewa/jakowlewa katastrofa” czyli rozłożenie w ostatniej chwili kilku dużych cześci samolotu (komentarz A-Tema):

– obecność jedynie kilku większych kawałków samolotu
– doskonały stan niektórych z nich (silniki BEZ uszkodzeń)
– opłakany stan (obrosłe, zaśniedziałe) innych części (fragm. kadłuba)
– „dorzucanie” dużych fragmentów (boczna burta kadłuba)
– „przenoszenie” dużych fragmentów (wędrująca końcówka skrzydła)
– obecność przyjmniej jednego rozpoznawalnego frgmentu skrzydła jakowlewa (ułożonego później na betonie koło ogona jako statecznik poziomy); więcej:

– sumaryczna waga szczątków, która nie daje wagi samolotu
– kompletny brak paliwa, podczas gdy powinno być go 14t
– objętość szczątków nie sumuje się na wielki samolot komunikacyjny
– brak kokkpitu (!)
http://freeyourmind.salon24.pl/421550,problem-filmu-z-upadkiem-samolotu#comment_6193907

(Link do materialu opisujacego kwestie skrzydła – Piko.):
 xxxx

* „Inscenizacja” albo lepiej „maskirowka”

„Tajność i dezinformacja to najskuteczniejsza broń armii sowieckiej i całego systemu komunistycznego. (…) Rosyjskie określenie kamuflażu – maskirowka – jest podobnie jak słowo razwiedka, niemożliwe do wiernego przetłumaczenia. Maskirowka oznacza wszystko, co wiąże się z zachowaniem tajemnicy i wprowadzeniem nieprzyjaciela w błąd w kwestii planów i zamierzeń najwyższego dowództwa sowieckiego. Maskirowka ma szersze znaczenie niż „podstęp” i „kamuflaż” razem wzięte.”
(W. Suworow, „Specnaz. Historia sowieckich służb specjalnych”, Gdańsk 1991, s.176, cytat podrzucony przez Julię. M. Jaskólską)

xxxx

Syntetyczny wywiad Kisiela na temat zdarzen 10 kwietnia:

zamieściła: epitwo…
wspólpraca przy zbieraniu linków: Romek1960, Trzmielka, Grzegorz 
(materiał zebrany z komentarzy wielu Blogerów)

Materiały opracowane przez Blogerów i komentatorów w blogu FYM-a. W tym blogu nie komentujemy, służy on tylko do umieszczania pomocnych materiałow. Ewentualne komentarze, dopiski, uzupełnienia – prosimy umieszczać pod bieżącż notką FYM-a. 

Odpowiedzi: 2 to “41 przesłanek inscenizacji katastrofy na Siewiernym”

  1. mgrabas Says:

    http://wirtualnapolonia.com/2016/04/11/vi-rocznica-smolenska-w-obliczu-inwazji-izraela-na-polske-r-12/

  2. 41 przesłanek inscenizacji* na Siewiernym | W y s z p e r a n e Says:

    […]  https://7777777blog.wordpress.com/2016/04/11/41-przeslanek-inscenizacji-katastrofy-na-siewiernym […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s