OTO JAK TO STAJE SIĘ MOŻLIWYM – TO, że ludzie WIEDZĄCY o heroicznym czynie Jezusa Chrystusa PORZUCAJĄ JEGO NAUKĘ i WYBIERAJĄ atrakcyjniejszy, łatwiejszy i ciekawszy PANTEIZM!

Okultyzm w mediach – Olaf Schröer

Opublikowany 02.05.2014

Czy to możliwe, że współczesny świat przepełniony jest czarami, magią, spirytyzmem i szamanizmem? Czy szamańskie i okultystyczne praktyki mają na nas i nasze dzieci jakiś wpływ? Święto Hallowen – czy to tylko śmieszna zabawa? Noc Walpurgi, Święto Czarownic – czy to tylko jakaś legenda? Czy istnieją duchy? Kim są szamani? Czy naprawdę istnieje walka pomiędzy dobrem a złem? Wykład ten odpowiada na powyższe i inne pytania dotyczące tematów wiary w egzystencję niewidzialnych mocy, świat bogów, duchów, demonów, w podróże pozacielesne. Mówca uzmysławia nam, jak niebezpieczne są to wierzenia i praktyki, jakie mają podłoże i w jaki sposób można się przed nimi ustrzec. Ukazuje również w cudowny sposób prawdę w tym temacie, objawioną w Słowie Bożym.

od mg: „(…) nasz system oceniania został wyłączony (…)”

poniżej jeszcze raz

fragment wyjaśniający drogę do i istotę panteizmu

Odpowiedzi: 3 to “OTO JAK TO STAJE SIĘ MOŻLIWYM – TO, że ludzie WIEDZĄCY o heroicznym czynie Jezusa Chrystusa PORZUCAJĄ JEGO NAUKĘ i WYBIERAJĄ atrakcyjniejszy, łatwiejszy i ciekawszy PANTEIZM!”

  1. mgrabas Says:

    Jak wchodzą w człowieka złe duchy.

  2. mgrabas Says:

    Ezoteryka to inaczej mistyka, duchowość, hermetyzm, gnoza, kabała, sufizm, okultyzm, magia, tantra, wiedza tajemna, sekretyzm, misterium, ezoteria, mistycyzm, dźńana, rozwój duchowy, także astrologia, numerologia, gematria, chiromancja, wastu, feng shui, tarot itp. …”

    źródło: http://www.himavanti.org/pl/c/ezoteryka

    .

    .

    .

    „O mnie lub nie…

    Cóż mogę o sobie powiedzieć, na pewno nie pochwalę się

    szczególnymi osiągnięciami na polu ezoteryki

    , nie napisałem żadnej książki, ani też zbyt wiele w tym temacie nie przeczytałem, nie jestem uczniem żadnego znanego mistrza, nie pobierałem tajemnych i nietajemnych nauk, można wręcz powiedzieć, że jestem zwykłym facetem.

    Teraz pewnie to czytając nasuwa Ci się pytanie – to, co ja tu robię? Po co mi taki zwykły ktoś?

    No właśnie do pewnego momentu sam wielokrotnie sobie je zadawałem i tak to pewnie się zaczęło.

    Na początku subtelnie a potem coraz mocniej w mojej głowie pojawiały się pytania, na które w otoczeniu nie znajdowałem odpowiedzi. To mnie zainspirowało, do poszukiwania. Miałem to szczęście, a tak naprawdę głęboką i czystą intencję w sobie, że naturalnie znalazłem to, co teraz z taką radością przekazuję ludziom.

    Moje inspirację

    Wszechświat jest różnorodny, samo życie, jako przejaw jego dynamizmu jest cudowne i wielokolorowe. Mogę powiedzieć paradoksalnie: szukając na zewnątrz znalazłem w środku. Otwarty na miłość z lekkością i łatwością prawdziwie siebie pokochałem, a to wzniosło mnie i zsynchronizowało z otaczającym światem. Dlatego wszystko naturalnie stało się łatwe i proste. Cóż więcej dodać inspiracją jestem Ja, inspiracją jesteś Ty a nasze wewnętrzne dzieci zrobią resztę. Każdy dzień jest dla mnie cudem, wszystko, co mnie otacza ludzie, sytuacje, przyroda w niezmiernej i nieskończonej przestrzeni Tu i Teraz. Lubię myśleć o sobie, że jestem czyniącym o nieograniczonych możliwościach – bo przecież to wszystko daje nam wszechświat. Schodząc z łatwością do przestrzeni serca harmonizuję się wspaniale w całym wymiarze mojej istoty, wtedy wszystko jest takie jak ma być

    lekkie
    łatwe
    prawdziwe

    Wsparcie

    Tak moja droga Przyjaciółko lub Przyjacielu, jeżeli masz tylko ochotę służę Ci wsparciem, na podstawie własnych doświadczeń z przebytej drogi, inspiruje mnie intuicja, napędza mnie światło w Tobie. Wszystko jest właściwe dla każdego z nas w każdym miejscu i czasie.

    Otulony miłością
    Mistrz samego siebie
    Mariusz Swaczyna”

    źródło: http://www.latwosc.pl/o-nas

    od mg: gdyby Mariusz Swaczyna był od Boga, pomagałby ludziom bez żądania 400 zł

    /za dwa dni „warsztatów”, których tematem są słowa: „JA JESTEM” – odniesione nie do Boga, ale podsuwane uczestnikom jako treść ich nowej samoświadomości!/,

    tylko człowiek posłany przez Boga pomaga ludziom, nie żądając żadnych pieniędzy, nie warunkując od pieniędzy tego czy zechce im pomóc czy nie

    • mgrabas Says:

      z miłości do Żony wziąłem udział w dwudniowych warsztatach Mariusza Swaczyny
      przedstawiłem publicznie swój chrześcijański światopogląd
      Mariusz Swaczyna przyjął to i szanując to, przeprowadził warsztaty

      warsztaty były z samopoznania (uświadomienia sobie swojego sposobu funkcjonowania, swojej percepcji, hierarchii wartości, gotowości do zmian wzorców funkcjonowania, poznania swoich lęków, blokad, swego podejścia do różnych sfer życia, akceptacji siebie, świata, otwartości na innych ludzi itd. itp.), a ogrom dotkniętych spraw był niesamowity!

      sprawa kosztu warsztatów u Mariusza Swaczyny była przedstawiona uczciwie i na zasadzie umowy – za jednorazową opłatę w wysokości 400 zł ma się u Niego dożywotnie zwolnienie z dalszych jakichkolwiek opłat z tytułu udziału we wszystkich przyszłych warsztatach i ma się wolny wstęp na nie bez kosztów
      co do zaangażowania Mariusza Swaczyny w pomoc każdej z osób obecnych na warsztatach, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że warsztaty warte były każdej złotówki wydanej na nie

      co mi dały te warsztaty?
      poznałem siebie, zobaczyłem jak funkcjonują inni ludzie, pozbyłem się swoich ukrytych i dotąd mało uświadamianych lęków, dostrzegłem jak bardzo tkwiłem w błędnej opinii na temat samego siebie i jak bardzo moje zamknięcie na osoby z najbliższej rodziny powodowało, że były one przeze postrzegane i traktowane mnie fragmentarycznie (przez to, że miałem całkowicie błędny ogląd siebie i opinię o samym sobie opartą na swoim subiektywnym przekonaniu, a nie na obiektywnej prawdzie)

      oczywiście, że Mariusz Swaczyna wyznaje reinkarnację, istnienie innych wymiarów, innych światów, boskość każdego człowieka, jego nieograniczony potencjał, postrzega dobro i zło w kategoriach bycia fair ze samym sobą i odrzuca wszystko, czego nie może przyjąć na wiarę, czego nie byłby całkowicie pewny, ale to Jego życie, ja natomiast otrzymałem od Niego wrażliwość i narzędzia do osobistej pracy nad tym by stawać się coraz lepszym człowiekiem
      oczywiście, że pozostałem wiernym Bogu osobowemu (trójosobowemu), odrębności Stwórcy i stworzeń
      warsztaty uczyły przede wszystkim wrażliwości i stawiania na dobro zamiast skupiania się na złu

      na początku i na końcu warsztatów był postawione każdemu pytanie: czym dla Ciebie jest wolność, co Ci się z tym kojarzy? odpowiedzi na końcu warsztatów ukazywały jak wielką drogę przez te dwa dni przeszedł każdy z nas! :-)

      p.s. jesteśmy bramą, przez którą Bóg obdarowuje ludzi…

Skomentuj

