Okupantom i złodziejom na przeciw – OBYWATELSKA emerytura KUKIZA

WIERNI POLSCE SUWERENNEJ

33_epa03409895A więc nie odzyskanie suwerenności finansowej państwa, nie rozwój gospodarczy, nie zmiana trendu demograficznego, nie powstrzymanie emigracji, nie likwidacja biedy, ale dalsze niszczenie narodu i państwa.

View original post 544 słowa więcej

Jedna odpowiedź to “Okupantom i złodziejom na przeciw – OBYWATELSKA emerytura KUKIZA”

  1. mgrabas Says:

    „Szanowni Przyjaciele (…), wielu z Was znam osobiście, bardzo proszę wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli błądzę. Jak to jest możliwe, że Kukiz uznaje Pawła Kowala za autorytet, skoro dla mnie jest to gnida działająca na szkodę Polski, pchająca Polaków w natowską agresją na Ukrainie.

    Jak to jest możliwe, że dla Kukiza Solidarność, to pozytywny ruch z którym od będzie zmieniał Polskę, skoro to Solidarność wyniosła do władzy największych zbrodniarzy dla Polski Michnika, Mazowieckiego, Geremka, Kwaśniewskiego, Millera i resztę. Skoro to Solidarność stoi za Okrągłym Stołem i Magdalenką?
    Bardzo proszę! Wytłumaczcie mi, bo nic nie rozumiem!
    Pytanie postawiłem poważnie. Nigdy nie brakowało mi samokrytycyzmu, dlatego obawiam się, że może ze względu na wiek, nie domagam już intelektualnie.

    Stanisław Helis”

    źródło: http://wirtualnapolonia.com/2015/06/15/strzez-sie-kukiza-to-walesa-po-face-liftingu/

Skomentuj

